Bolaget ska bedriva persontrafik samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 34 780 | 33 324 | 28 334 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 438 | -273 | 72 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 187 | -360 | 319 |
Årets resultat (tkr) | 141 | -229 | 143 |
Summa tillgångar (tkr) | 13 199 | 19 170 | 21 167 |
Antal anställda | 19 | 19 | 19 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 34 780 | 33 324 | 28 334 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 438 | -273 | 72 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 187 | -360 | 319 |
Årets resultat (tkr) | 141 | -229 | 143 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 8 835 | 10 614 | 11 859 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 4 364 | 8 557 | 9 308 |
Tillgångar (tkr) | 13 199 | 19 170 | 21 167 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 281 | 140 | 368 |
Obeskattade reserver (tkr) | 131 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 727 | 1 311 | 8 814 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 12 191 | 17 719 | 11 854 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 13 199 | 19 170 | 21 167 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 19 | 19 | 19 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 831 | 1 754 | 1 491 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 1.3% | -0.8% | 0.3% |
Soliditet | 2.1% | 0.7% | 2.2% |
Kassalikviditet | 35.8% | 48.3% | 78.5% |
Connect Bus Sverige AB ingår i en koncern med 15 bolag. Moderbolag är Connect Bus Holding AB och koncernmoderbolag är Triangle Topco AS. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget ska bedriva persontrafik samt därmed förenlig verksamhet.